spel :)

Hej .
Spel är alltig kul att spela spel .
Här är några av favorit spel :
¨
The sims är nog det bästa spelet någonsin ( enligt mig ) :) .
Går ut på :
Det går ut på att  bygga ett nytt liv . Du får skälv välja personlig het på
din sims . Tex : ond , nolla ,  flirtig , snäll MM .
Man kan döda sin sim på olika sät :P .
Skälv tycker jag att det är lite o nödigt  att döda sina simar så jag gör inte det
( så ofta ) .
Betyg : ♥♥♥♥♥ av fem
expansion pack som har kommit till sims 3 : 
sims 3 destination värd  ( har jag ) 
sims 3 drömjobb ( har jag )
sims 3 kvällsnöjen ( har jag inte :( ) 

sims 3 prylpaket som har kommit ut :
sims 3 lyx och design  ( har jag )
sims 3 gasen i båten ( har jag ) .

kommande  expansion pack :
sims 3 medieval ( vet ej vad det ska heta på svenska ) 
Om det nu är ett expansion eller ett nyt spel :D
Språk : svenska eller engelska .



style boutique till DS . 
Går ut på :
Att driva sin egen afär . Man ska hjälpa kunder att hitta sina perfekta
kläder .
Det är ganska svårt i början för man vet inte riktigt vad man ska börja .....
Man kan vara med i tävlingar och vina kläder som man kan ha på sig
eller sälja i butiken .
Skälv har jag klarat allt :P .

Betyg :

★ av fem .

språk : engelska .
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0